nedelja, 22. marec 2009

Sanje

Čudna stvarca so tele sanje. Kar se tiče mojih, bi lahko pisala romane.

Včasih sanjam cele zgodbe, od začetka do konca. Žanri so vsi mogoči, od znanstvene fantastike, drame, komedije (te so bolj redke), erotike,.... ni da ni.

Včasih si zapomnim vse podrobnosti, včasih samo odlomke, včasih čisto nič, samo vem, da sem nekaj sanjala. Velikokrat se zgodi, da so sanje smiselne in povezane v celoto, vendar, ko jih začnem komu razlagati, nimajo ne repa ne glave. Npr.: ... smo bili nekje v hribih ... potem pa je bilo tam kar na enkrat morje, čisto drugi ljudje .... Takole se sliši čudno, vendar v sanjah je bilo vse nekako povezano. Velikokrat sem že razmišljala, da bi si jih zapisovala, vendar se za to nisem odločila ravno zaradi te nepovezanosti v razlaganju. Ampak bom sedaj vseeno probala realizirati zapise, vsaj sem in tja kakšne.

Pravijo, da sanje predstavljajo našo podzavest. Bo že nekaj res na tem. Morda ne ravno vsake sanje, večina njih pa sigurno. Včasih res ne najdem nobenega smisla v njih, še manj povezanosti z realnostjo. Morda se samo ne poglobim dovolj.

Znajo po neverjetno vplivati na počutje naslednjega dne. Včasih tudi več dni. Če imam moreče sanje, sem ponavadi zamorjena cel naslednji dan. Če pa so le-te lepe, znam hoditi po svetu zasanjana še nekaj dni :-)

Ni da ni, čudna so ta nočna (včasih tudi dnevna) prepletanja v naših glavcah.

Ni komentarjev:

Objavite komentar