ponedeljek, 5. januar 2009

Malo o razprodajah

Ne vem kakšen je dan današnji pomen razprodaj, ko pa stalno trgovci ponujajo neke popuste, samo da kaj prodajo. Se mi zdi, da so bile včasih razprodaje veliko bolj "cenjene", s tem težje pričakovane, bolj gužvastične,...

Kakorkoli, nikoli nisem hodila na razprodaje. Če me je slučajno zaneslo v tem času v trgovino s cunjami ali čevlji (v primeru, da sem točno takrat res rabila kaj novega), so se mi seveda prsti nalimali na artikle, ki niso bili predmet razprodaje (npr. kolekcije za novo sezono z novimi hudimi cenami) ali pa je bilo že vse, kar bi še nekako izgledalo, razprodano.

Spomnim se enega leta, ko smo šli na prvi dan razprodaje na pijačo,. Iz meni več neznanega razloga, smo punce nagibale jegrčka. Prilično dobrovolnja sem se pustila prepričati, da se grem gužvati v trgovine (prerivanje po trgovinah = glavni razlog, da ne maram razprodaj). Tisti dan sem si kupila škornje, ki sem jih eno leto občudovala v omari. Bili so mi lepi, obula sem jih morda dvakrat. Škornji mi še vedno jemljejo prostor v omari, vendar mi sedaj tudi lepi niso več, čeprav so kot novi. Po pomladanskem sezonskem čiščenju omare mi ne bodo več jemali prostora. Do takrat pa .... naj bodo ... za vsak slučaj :-)

Skratka, naša ni za razprodaje, niti razprodaje niso za njo.

Ni komentarjev:

Objavite komentar