sobota, 31. januar 2009

Gužvastično



Tale fotka je nastala v torek (vsaj zdi se mi, da je bil torek, ko je tako snežilo) na poti iz službe. Namesto običajnih 10 minut, sem se ta dan cijazila domov eno debelo uro.

Na cestarje sem bila lahko jezna le toliko, da se niso spravili na ceste v pravem času. Ob treh je bila že takšna gužva, da itak nič niso mogli.

Enim šoferjem bi bilo treba dati posebne nagrade za idiotizem. Nabito križišče, oni pa rinejo in rinejo, tako da križišče zaprejo za vse. Vsak dan ob tem času je v (ali ob) križišču policaj. Kje je bil ta dan? Morda ga je zametalo :-)

Sicer sem enourno vožnjo oz. bolje rečeno polžje premikanje kar dobro prenašala. Bi posnela kako fotko več, pa mi je bilo malo nerodno. Predvsem me je imelo fotkanje nominirancev nagrade za idiotizem. Tako je nastala le fotka (z mobijem) v koloni, za katero sem rabila mastnih 15 minut, da sem se ji pridružila s stranske ceste. Pa ne, da ne bi bilo dobrih ljudi, ki bi me spustili, ampak dejansko se kolona toliko časa skoraj da ni premaknila. Ko sem se pricijazila do križišča, mi je bilo jasno zakaj. Seveda zaradi nominirancev, ki jim očitno ni bilo konca.

No ja, kot sem že napisala, sem vse skupaj kar mirno prenašala. Eno, dve, tri sem si zdraven zapela, pa je minilo :-)

Ni komentarjev:

Objavite komentar