sobota, 14. februar 2009

Mituevriuone

Nisem mogla verjeti svojim očem, ko sem malo prej odprla svoj gmail.

Od prijatelja sem včeraj, kot verjetno že malo morje ljudi, po emailu dobila vabilo na me2everyone. Nisem naivno bitje, vsaj kar se nasedanja na takšne in podobne (finančne) zadeve tiče (morda sem zaradi tega že ob milijone evrov :-)). Sem pa ženska, kar pomeni, da sem včasih firbec od babe :-)

Ker ni kaj izgubiti, moj firbec pa je bilo treba potešiti, sem se registrirala. Zanimalo me je kaj ta stran ponuja (razen seveda bogatstva v delnicah, kateremu, kot sem že napisala, niti približno ne nasedam). Glede na to, da so v mailu omenjali Facebook in kaj jaz vem kaj še, sem predvidevala, da gre za kakšen "družaben" portal. In kaj ponuja? Sicer se nisem veliko poglabljala, vendar je moj zaključek, da NIČ. Predstavitev in en kup pozdravnih in predstavnih objavic. Baje me bodo o nadgradnji strani in novih možnostih sproti obveščali.

Mislim, da gre za čisti nateg. Se počutim kar malo idiotke, ker sem se registrirala. Ampak ... ok ... the damage is done oz. upam, da ne bo nobene škode na moj račun.

OK, to ni tisto, čemur nisem mogla verjeti, ko sem danes odprla gmail. Dobila sem namreč isto vabilo iz portala, na katerega sem se registrirala za vsak slučaj, če najdem kakšno boljšo službo kot jo imam. Gre za "Nova zaposlitev". Zedeva: Zakaj pa ne, stane nič. Do danes sem mislila, da je to kolikor toliko resen portal (hmmm, prejle sem se nekaj hvalila, da nisem naivna), danes pa so pri meni zgubili vse točke. Mislim .... Res ne morem verjeti, da svojim članom pošiljajo vabila za registracijo na me2everyone, kaj šele, da verjamejo, da bodo s tem dobili malo morje dodatnih delnic.

Hmmmmm, a bi morala sedaj kaj bolj verjeti v te delnice, glede na to, da se s širitvijo števila registracij ukvarja tudi firma oz. portal, ki naj bi se ukvarjal z resno tematiko - z zaposlovanjem? Mi bo kdaj žal, da portala nisem jemala resno in nisem povabila k sodelovanju vse, ki me poznajo? :-)

Ni komentarjev:

Objavite komentar