petek, 26. december 2008

KOZMO

Oktobra, 2001, sem prvič kupila slovenski Cosmopolitan. Kako vem kdaj? Približno 10 prvih številk se praši na skritem delu police omare in sem šla prejle namerno pogledat letnico, kdaj sem jaz to redno prebirala.

Skratka, po ne vem koliko letih sem si ga prejšnji teden spet privoščila. Cel teden se je valjal po sobi, ker mi kar nekako ni bilo, da bi ga prelistala, kaj šele kaj prebrala. No, danes pa iz čistega dolgčasa in, da ga bom čimprej lahko dala nečakinji (sem ji ga obljubila), prelistam Kozmota. Hja, bolj kot ne res samo prelistam, saj za prebrat ni kaj dosti. Ne rečem, revija je za malo starejše najstnice, pa mogoče tam do cca 25. leta.

Sicer kakor kaj komu paše prebirat .... zase sem ugotovila, da sem prestara za to revijo in da je bila izdaja December 2008 vsekakor zadnja, ki sem jo kupila.

Ni komentarjev:

Objavite komentar