sobota, 27. december 2008

LENA SEM

Kako sem pa jaz leeeenaaaa .... In ta napad lenobe traja že 3 dni zaporedoma. Na živce si grem, ko sem takšna. Včeraj sem komaj čakala, da bo danes, ker sem bila odločena, da se danes aktiviram. Kar nekaj obveznosti sem si zadala. (trgovina, menjava plinske bombe, peka piškotov, malo pospravljanja,...) Danes pa .... že razmišljam kako v bistvu ni nič tako nujnega, da ne bi moglo počakati do jutri. Ampak ne, treba bo izvesti premik, ker drugače bo šel še en dan v nič.

Saj ne vem, če sem dejansko lena, ali pa me je zdelal prejšnji teden in mi pobral vso energijo. Zadnji delovni dan letošnjega leta (torek, 16.12.) me je namreč v službi tako zakuhalo, kot že dolgo ne. Diagnoza: angina. Zdravljenje: Ospen 1500 in teden ležanja v postelji. Prvi dan, ko dejansko nisem nič mogla, sem res ležala, potem je bilo pa preveč obveznosti, da bi ležala .... Pa tudi, se mi zdi, da če bolna ležim, se samo smilim sama sebi in sem tako še bolj bolna. Saj vročina je res hitro popustila, pa grlo tud nehalo bolet, antibiotike sem pa tudi do konca spila, tako da .... Ampak energije mi je pa res zmanjkalo.

Včeraj mi je pa še plina zmanjkalo :-( Tokrat ne sredi kuhanja, je pa že to dovolj hudo, da med prazniki. No ja, saj ni tako hudo. Bo treba danes pač po plin in to je dober razlog za premik. Malo me edino skrbi, kako bom polno plinsko bombo pritrogala v 5. nadstropje. Hmmm ... morda jo pa kar v avtu pustim in zaposlim kot nosača prvega, ki se danes najavi na obisk (upam, da niso vsi tako leni kot jaz).

Sem se spomnila še ene teme za nov post, ko sem že ravno omenila angino. Grem kar hitro napisat, potem pa v akcijooooo.

Ni komentarjev:

Objavite komentar