nedelja, 28. december 2008

Mir pred petardami

Kar ne morem verjeti, da je prepoved pokanja petard učinkovita. Tole ne-pokanje mi je res polepšalo praznike. Vse do lani se je sezona pokanja začela s 1. novembrom, pokalo pa je vsakodnevno (in nočno) nekje do sredine januarja oz. do porabe zalog.

Letos pa miiiiiiiiir :-) Sem in tja se sicer še najde kakšen junak, ki se ne da motit. Pač, živim v podgurju :-) Ampak je vseeno milina v primerjavi s prejšnjimi leti.

Včerajšnji večer sem preživela v prestolnici in na poti domov navdušeno ugotovila, da ni bilo slišati niti ene same samcate petarde. Le tako naprej!

Nikoli nisem razumela kakšen užitek naj bi bil v pokanju petard. Že ognjemeti so mi izgubili na vrednosti. Včasih se jih je nažigalo res samo ob posebnih priložnostih in takrat sem jih dobesedno občudovala. Danes pa .... evo, v tem trenutku ga nekdo nažiga ...

No ja, jaz pravim, da ima vsako tele svoje vesele. Pa naj ga ima, dokler le ne ogroža in živcira drugih živih bitij.

2 komentarja:

  1. Se tolk strinjam da se ne morem bolj ;). Je pa res, da je kar malo hecno: na kmetih poka bolj kot sredi Ljubljane.

    OdgovoriIzbriši
  2. Morda zato, ker se policajem ne da v kontrolo na kmete :-)

    OdgovoriIzbriši