četrtek, 25. december 2008

Pa ga imam :-)

Mislim .... človek ne more verjeti ... No ja, pravijo, slab začetek, dober konec. Upam :-)

Napisala Lores svoje prvo blog sporočilo in preden ga shranila, šla na urejanje objav .... Seveda napisanega ne najde več :-( Pa že tako sem se težko odločila, da odprem svoj blog :-P Ampak, ne bom obupala že prvi dan!

Torej, 25. december 2008, Božič, dan, ko se Lores končno odloči imeti svoj blog. Zelo rada štefnarim po drugih blogih in se že dolgo odločam, da bi imela svojega. Nekako se do sedaj nisem odločila iz dveh razlogov. Prvi je, ker se mi zdi pisanje bloga neke vrste razgaljanja sebe, kar ni glih v moji naravi (razen ljudem, pri katerih že v prvem stiku z njimi začutim neko zaupanje). Pa tudi druge ljudi je traba omenjati, žal ne vedno samo v hvaljenju,... Drugi razlog: ker se mi vsako moje pisanje po parih dnevih zdi "kar nekaj" .... V svojih pubertetniških časih sem veliko pisala (na papir), po nekaj dnevih pa je, zaradi drugega razloga, vse romalo v smeti.

No, sedaj sem tukaj in kar bo pa bo. Upam, da bo :-)

Dobrodošli vsi, ki se na tak ali drugačen način znajdete na tej strani. Komentarji na bodoče objave zaželjeni,....

Bo dovolj za prvič? Menda bo. :-)

Ajaaa, danes je Božič (sem že zgoraj omenila). Torej, vsem, ki ga praznujete, želim en lep, miren Božični dan. Jaz sicer nisem v teh vodah, mi je pa vseeno lep praznik in grem vseeno danes na kao božično kosilo k staršem :-)




(Zdajle opazila, da se tole baje avtomatsko shranjuje. Torej, mora biti tud moje prvo besedilce še kje. Grem v akcijo iskanja in odkrivanja možnosti tegale blogca)

Ni komentarjev:

Objavite komentar